onsdag 15. desember 2010

Nyfliset kjøkken til jul!

I går ble Magnar ferdig med å flislegge over benken på kjøkkenet. Vi synes selv resultatet ble veldig bra og er som vanlig meget godt fornøyd med snekkeren som har hjulpet oss med så mye rundt omkring i huset! Trenger du tips om en god og allsidig snekker i Florø kan du få det av oss. I dag har han også trosset forskjølelse og montert de fire nye kjøkkenskapene vi skal ha på gulvet ved spiseplassen også. Det er samme skaptype som i resten av kjøkkenet, så får vi se hvor lang tid det tar å få på plass granittplata på toppen, men vi håper jo det er i boks til jul. Så må jeg montere på fronter, hengsler, dempere, håndtak, skuffer, hyller og sokkellist før Sølvguttene synger julen inn. Det kommer vel et bilde av dette også når det står klart.

Kjøkkenet er jo et veldig viktig rom i julestria, likevel tok vi sjansen på å oppgradere litt nå i innspurten. Det har jo heldigvis gått bra, med det lille forbeholdet at jeg må ta ferdig noen detaljer på de nye skapene... Vi er allerde veldig fornøyde med kjøkkenet vårt, og nå har det blitt enda finere. Rommet er stort og godt med vinduer og dører i "alle retninger", så der trives vi bra. Tidligere i desember hadde vi 17 små og store på pepperkakebaking uten at det ble alt for trangt (annet enn i ovnen, da). Og nå gleder vi oss til jula som venter rett rundt hjørnet. Familien til Anne Marie kommer fra Luster og Trondheim på besøk i julehelga. I tillegg håper vi å se mye til familie og venner som kommer hjem Florø i jula. Og selvsagt de som bor i Florø hele året, også! Ho-ho-ho!

6 kommentarer:

  1. Ja, du skal få litt å gjøre på kjøkkenet, du også, mens jeg lager de siste julekakene! Du har visst noen hyller som skal opp ved siden av vinduet også ;-)

    SvarSlett
  2. hei!=D fine fliser! hvor er de kjøpt og hva heter de?=)

    SvarSlett
  3. Beklager håpløst sent svar... Flisene er 10 x 60, lurer på om de heter Metallico, kjøpt på Fargerike Florø Interiør tlf 57740366 med facebookgruppe her: https://www.facebook.com/pages/Fargerike-Flor%C3%B8-Interi%C3%B8r/292620147421605

    Flisene er fine, og også lette å holde rene over komfyren.

    Håper svaret kan være av nytte selv om det kom veldig sent.

    SvarSlett
  4. Hilsen til deg.

    Vi tilbyr sikret og usikret lån til meget lav rente på% 3 Vi tilbyr Personlig lån, Gjeldskonsolideringslån, Venture Capital, Business Loan, Utdannelseslån, Hjemslån eller "Lån uansett! Har du dårlig kreditt? fortsatt gjelder. Hvis ja Kontakt oss via e-post: super.hmloan@yandex.com !!!

    Med vennlig hilsen,
    Rogers Smith

    SvarSlett
  5. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    SvarSlett
  6. Jeg er her for å dele mitt vitnesbyrd om hva et godt pålitelig låneselskap gjorde for meg. Jeg heter Nikita Tanya, fra russisk, og jeg er en nydelig mor til 3 barn. Jeg mistet midlene mine på å prøve å få et lån. Det var så vanskelig for meg og barna mine. Jeg gikk online for å søke om lånassistanse. tapte til en trofast dag da jeg møtte denne vennen av meg som nylig sikret meg et lån fra Le_Meridian Funding Service. Hun introduserte meg for dette ærlige låneselskapet som hjalp meg med å få et lån i løpet av fem virkedager, jeg vil for alltid være takknemlig overfor Benjamin, for å hjelpe meg med å komme meg igjen. Du kan kontakte Mr Benjamin via e-post: lfdsloans@lemeridianfds.com, de vet ikke at jeg gjør dette for dem, men jeg må bare gjøre det fordi det er mange mennesker der ute som trenger låneassistanse. kom til dette selskapet og bli lagret. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    SvarSlett